zaterdag 4 oktober 2014

Te lang geleden.

Zo mensen, dat is lang geleden dat ik hier iets geplaatst heb. Er is de afgelopen jaren nogal wat gebeurd. Leuke dingen, maar ook vervelende dingen. Zo is bijvoorbeeld mijn schoonmoeder overleden vorig jaar. Ze zat al een tijdje in een verzorgingshuis voor dementerenden. Op het laatst herkende ze ons niet meer. Ze is uiteindelijk op 11-11-2013 overleden.
Vorig jaar hebben we onze toercaravan verkocht en een chalet gekocht. Deze staat in Voorthuizen op chaletpark de Jachthoorn. Mijn hobby heb ik uitgebreid met een aantal nieuwe technieken. Waaronder mixed media en project life. Project life is een fotodagboek. Niet dat ik iedere dag een foto documenteer, maar toch wel zo'n 2 à 3 in de week. Uiteindelijk heb je een jaaroverzicht van alle belevenissen uit dat bepaalde jaar. Ik ben pas op 1 oktober 2014 begonnen met het fotodagboek. Daarvoor maakte ik overzichten van bepaalde activiteiten die we ondernomen hebben.
Ik wil het bloggen ook weer oppakken, want nu ik dit zo allemaal teruglees is het toch wel heel erg leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten